Direktlänk till inlägg 18 juli 2018

Välkommen till min blogg

Av croalan - 18 juli 2018 00:54

Hejsan nu gör jag ett inlägg som är så typiskt för alla blogg nybörjare, jag har aldrig bloggat innan så nu får jag försöka ge det en chans, den här bloggen kommer främst att handla om mitt mående (både bra och dåliga saker) och en massa annat tex vad som händer på dagarna sen älskar jag att ta bilder så det kommer ni nog få se en del.

Jag har valt att göra denna bloggen anonym tillsvidare men jag kanske ändrar mig lite senare när jag är vanare (vem vet).


För att iaf skriva lite om mig så är jag en 22årig tjej ifrån Dalarna, jag älskar alla färger som finns förutom svart och grå och jag älskar att sjunga     

Jag älskar att skriva och jag håller på med en egen bok som ska bli nån typ av deckare eller nåt sånt   



Nu ska jag lägga mig, det tog några timmar att fixa designen på bloggen så vi ses här imorgon   


Nån kanske har lust att hjälpa mig med att göra en header eller har något tips på vad jag kan skriva om   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av croalan - 21 juli 2018 10:01

Igår var jag på Cruising med min bästa vän så jag kom hem sent, så därför hade jag ingen möjlighet att blogga men jag skriver nu istället..    Igår kände jag mig full fast jag bara drack läsk, jag snackade mycket, vinglade och var allmänpåverkad ...

Av croalan - 19 juli 2018 00:41


   Dagens solnedgång, bilden är oredigerad   Idag har jag varit på Ikea och ätit tillsammans med alla andra som bor på mitt boende och jag är stolt över mig själv som klarade av att äta tillsammans med 7 andra ( jag brukar typ aldrig klara det) i...

Presentation


VÄLKOMMEN :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards